Українські реферати та курсові
Здравствуйте, Гость | Авторизация | Регистрация  | Новости
 Головне меню
- Головна сторінка
- Новини
- Методичні вказівки
- Пошук
- Кабінет
- Роботи відвідувачів
- Питання - відповіді
- Ваші відгуки
- Карта сайту
- Дошка оголошень
Все про туризм, де зупинитись, нерухомість в Карпатах, відпочинок в Яремче, Ворохті, Татарові та Буковелі, вибір житла та пошук супутників на форумі Яремче.
Kонтекстная реклама
Українські реферати та курсові
Початок розділу > Педагогіка

Міжпредметні зв’язки при вивченні математики у початкових класах

Курсова, 38 ст. 20 у.о.

План
Вступ……………………………………………………………………………............................3
1. Поняття і класифікація міжпредметних зв'язків……………………........…8
2. Забезпечення міжпредметних зв’язків на уроках математики………12
2.1. Використання міжпредметних зв’язків при вивченні теми
«Час та його вимірювання»………………………………………..................……....12
2.2.Народознавство та математика……………………………………...............…20
2.3.Інтеграція математики та екології…………………………………................24
2.4.Зв’язок математики з природознавством…………………………..........…26
3. Проблеми міжпредметних зв'язків у практиці шкільного
навчання……………………………………………………………………….........................29
Висновок……………………………………………………………………….........................31
Список використаної літератури…………………………………………….............33
Додатки………………………………………………………………………….........................34

Вступ
Математика — це не зібрання догм, рецептів, формул і правил. Це спосіб мислення і дії. Якою має бути математика в початковій школі?
комплексного підходу в навчанні і вихованні школярів.
Актуальність проблеми: одним із важливих завдань педагогічної науки і практики є пошук ефективної системи освіти, яка б відповідала б і потребам соціально – економічного, і культурного розвитку суспільства, допомагала учневі самовизначитися і самореалізуватися. Важливе місце у вирішенні цієї проблеми займає реалізація міжпредметних зв’язків.
Об’єкт дослідження: забезпечення міжпредметних зв’язків на уроках математики у початкових класах.
Предмет дослідження: методика використання різноманітних форм з метою реалізації їх основних функцій.
Мета дослідження: виявити шляхи і засоби підвищення результативності міжпредметних зв’язків в сучасній школі.

Список використаної літератури:
1. Безрук Г. А. Інтеграція математики та екології // Початкове навчання та виховання. – 2006. - № 17. – С.2 – 10.
2. Дорошенко Н. Й. Народознавство і математика // Початкова школа. – 1995. - №7. – С. 18 – 20.
3. Іванова Л.С., Забезпечення міжпредметних зв’язків на уроках математики //Початкова школа. – 1993.- №4.- С.21- 23.
4. Кондаків Н. И. Логічний словник-довідник. – М., Наука., 1979.
5. Корчевська О. П. Математичні задачі з природничим сюжетом // Початкова школа. – 1989.- № 3.- С. 34 – 36.
6. Кулагін П. Г. Міжпредметні зв'язки в навчанні. – М.: Освіта., 1983.
7. Славська К. А. Розвиток мислення і засвоєння знань. - / Під ред. Менчинської Н. А. – М.: Освіта, 1972.
8. Ткаченко Л.І., Роль міжпредметних зв’язків у збагаченні лексичного запасу школярів // Початкова школа. - 1989.- №1.- С.11.
9. Федорець Г. Ф. Міжпредметні зв'язки в процесі навчання. – Нар. Освіта, 1985.
10. Федорець Г.Ф. Міжпредметні зв'язки в процесі навчання. – Нар. утворення, 1979, №5.
11. Федорова В. Н., Кірюшкін Д. М. Міжпредметні зв'язки – М., Педагогіка, 1989.


Дата: Четверг, 18 Январь 2007
Переглянута: 15591 раз

Як отримати цю роботу безкоштовно

Замовити реферат, курсову Як замовити дану роботу    Відгуки про реферат, курсову Використані електронні підручники    В вибране В вибране

Інші роботи з даного предмету
  • Поява та вирішення конфліктних ситуацій у спілкуванні між ровесниками у підлітковому віці
  • Застосування технологій диференційованого навчання при вивченні арифметичних дій у початкових класах
  • Рухливі ігри у молодшому шкільному віці їх організація та проведення
  • Естетичне виховання засобами природи
  • Зміст і форми методичної роботи в школі
  • Міжособистісні стосунки молодших школярів
  • Вплив мотивації на успішність навчальної діяльності
  • Наступність при вивченні математики між дитячим садком і першим класом початкової школи
  • Розвиток пізнавальної активності
  • Особливості уваги молодшого школяра
    Вернуться назад

    Комментарии (0)
    Вы не авторизованы! Комментарии могут оставлять только зарегистрированные и авторизованные пользователи!

     Реклама

    Реферати та курсові
  •  Наші координати
    Icq 2-353-695
     Питання-відповіді
    Как перевести деньги с помошью мобильного телефона оператор "Киевстар"
    Что нужно указывать в примитках в форме замовлення
    Какой курс пересчета у.е.
    Можна заказать работу смс-кой
    Я замовив більше ніж 24 год назад реферат. Відповіді немає.Чому?
     Friend